radium
Legacy Member
goeie avond,
eventjes vertellen,
ik heb een DVD+RW en tal van mp3 en wma files en een dvd-speler (geen aan pc hé, éne die ge on den tévé zet)
raadsel is, hoe zet ik die liekes speelbaar op die DVD+RW ?
wat ik al gedaan heb:
eerst met nero een 'data dvd' gemaakt, al de liekes stonde mooi in mapkes en dan zo op dvd gebrand, resultaat --> 0 !!!
twede, kheb ondekt da er een functie is, 'mp3 dvd' maken, dat heb ik geprobeerd alles da in mapkes stond zo op die dvd gebrand, resultaat: --> 0 !!
wat ik nu aan het proberen ben is al de liekes uit de mapkes gezet en zo op dvd gebrand (dus zonder in mapkes, er naakt op) resultaat: ? (da moet ik nog testen)
wat preferenen jullie, wie heeft al geprobeerd, mp3kes op een dvdke gebrand en op dvd speler afdraaien, als ik de liekes op een gewone cd-rom brand (+r of +rw maakt ni uit) macheert het wel,
enkele vragen:
- komt da omdat da nen DVD+RW is ?
- gaat da dan ma alleen met CD-ROM ?
- komt da omdat da allemaal in mapjes en submapjes stond ?
- of omda ik een verkeerde functie heb gebruikt in NERO 6.x (laatste versie) ?
- gaat da eigenlijk wel op nen DVD ?
zo, als jullie me kunnen helpen, dank bij voorbaat, ik hoop op een succesvol antwoord, want sta te popelen om het te doen lukken, kheb er al twee keer voor over ent weer gereden van pc na dvd enzo ... mense met ervaring, altijd welkom,
voila, THX alleziens & Grtz by DReaMeRZ_Vii
eventjes vertellen,
ik heb een DVD+RW en tal van mp3 en wma files en een dvd-speler (geen aan pc hé, éne die ge on den tévé zet)
raadsel is, hoe zet ik die liekes speelbaar op die DVD+RW ?
wat ik al gedaan heb:
eerst met nero een 'data dvd' gemaakt, al de liekes stonde mooi in mapkes en dan zo op dvd gebrand, resultaat --> 0 !!!
twede, kheb ondekt da er een functie is, 'mp3 dvd' maken, dat heb ik geprobeerd alles da in mapkes stond zo op die dvd gebrand, resultaat: --> 0 !!
wat ik nu aan het proberen ben is al de liekes uit de mapkes gezet en zo op dvd gebrand (dus zonder in mapkes, er naakt op) resultaat: ? (da moet ik nog testen)
wat preferenen jullie, wie heeft al geprobeerd, mp3kes op een dvdke gebrand en op dvd speler afdraaien, als ik de liekes op een gewone cd-rom brand (+r of +rw maakt ni uit) macheert het wel,
enkele vragen:
- komt da omdat da nen DVD+RW is ?
- gaat da dan ma alleen met CD-ROM ?
- komt da omdat da allemaal in mapjes en submapjes stond ?
- of omda ik een verkeerde functie heb gebruikt in NERO 6.x (laatste versie) ?
- gaat da eigenlijk wel op nen DVD ?
zo, als jullie me kunnen helpen, dank bij voorbaat, ik hoop op een succesvol antwoord, want sta te popelen om het te doen lukken, kheb er al twee keer voor over ent weer gereden van pc na dvd enzo ... mense met ervaring, altijd welkom,
voila, THX alleziens & Grtz by DReaMeRZ_Vii
