please.... denk eens na voor ge post........
tutorials voor wat? wat wilt ge bereiken in excel, ge kunt daar heel veel dingen mee... moeten wij hier ruiken wat gij wilt doen in excel???
en uw titel kan ook beter, zeg er tenminste in of ge een probleem hebt/tutorials zoekt/....
bovendie:
use tha force!!!!