ik kan niet meer met explorer op internet
ik krijg iedere keer die pagina van kan server niet vinden en ......
ge weet wel.
mijn internet is in orde want met mozzila firefox lukt het me wel
iemand een idee aan wat het zou kunnen liggen of wat ik best kan doen