Jona
Legacy Member
Hey,
Heb eens een vraagje wou eens iets proberen, gaat het om één film (in mijn geval blu-ray iron-man) op twee schermen te zien op het zelfde moment zonder twee media-players te open, heb ook een plasma-scherm maar wou gewoon even testen of dit werk op pc. Ik ben er nog niet in geslaagd, ik heb volgende media-players: VLC,windows media player (windows 7), quicktime player, real-time player en windows media center. Dus mijn vraag moest je mijn slecht Nederlands niet verstaan hehe...
of het mogelijk is om met één media-player één film te zien op twee schermen (pc) .
Your friendly neighborhood Spider Man. hehe... even rap Peter Parker quoten
Friendly Greetz Jona-Man,
PS: Teveel The Spectacular Spider-Man gezien
!
Heb eens een vraagje wou eens iets proberen, gaat het om één film (in mijn geval blu-ray iron-man) op twee schermen te zien op het zelfde moment zonder twee media-players te open, heb ook een plasma-scherm maar wou gewoon even testen of dit werk op pc. Ik ben er nog niet in geslaagd, ik heb volgende media-players: VLC,windows media player (windows 7), quicktime player, real-time player en windows media center. Dus mijn vraag moest je mijn slecht Nederlands niet verstaan hehe...
of het mogelijk is om met één media-player één film te zien op twee schermen (pc) .Your friendly neighborhood Spider Man. hehe... even rap Peter Parker quoten

Friendly Greetz Jona-Man,
PS: Teveel The Spectacular Spider-Man gezien
!