[BAC]fragMaster
Legacy Member
Enkele vrienden van me hebben voor Chrisostomos (100 dagen, voor diegenen die het niet moesten kennen
) een filmpje opgenomen, en nu mag ik dat bewerken. Scènes knippen en plakken, muziekje bijzetten, etc. Welk programma'tje zou ik daar best voor kunnen gebruiken?
alvast bedankt.
) een filmpje opgenomen, en nu mag ik dat bewerken. Scènes knippen en plakken, muziekje bijzetten, etc. Welk programma'tje zou ik daar best voor kunnen gebruiken? alvast bedankt.

