Archief - firefox openen bij link in msn/mirc/...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gStar

Legacy Member
hallo ,

als ik op ne link klik da iemand op msn / mirc / ... geeft opent hem altijd met gewone internet explorer. valt da op te lossen , want IE 6.0 sucked

wajo

Legacy Member
zien da ge uwe firefox als standaard browser hebt staan, je kan internet explorer ook nog altijd "uninstallen" (al zal hij nooit volledig wegzijn, zit vast in windows maar ge hebt der gene last meer van)

gStar

Legacy Member
wajo zei:
zien da ge uwe firefox als standaard browser hebt staan, je kan internet explorer ook nog altijd "uninstallen" (al zal hij nooit volledig wegzijn, zit vast in windows maar ge hebt der gene last meer van)

hoe zet je die als standaard browser ?

wajo

Legacy Member
bij extra>opties>algemeen

ik heb bij mij internet explorer deraf gedaan en hij opent nu mijn inbox netjes in firefox

gStar

Legacy Member
nog een vraagske , hoe kannek instellen dat als ik op een link klik da hem automatisch ne nieuwe tab opent bij de kader da al openstaat ???

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Gebruik de je wheel-button en klik op de link.
Als je de functie van je wheel-button niet aangepast hebt opent ie in een nieuw tabblad.

gStar

Legacy Member
probleem is mijne Mouse 3 indrukken werkt ni meer :s .

Khoor het wel klikken , maar doe gewoon niks meer . scrollen wilt hem ook al ni meer doen

gStar

Legacy Member
da van de muis is ondertussen al in orde.

maar alsek tijdens het gamen (CS:S) mouse 3 indruk voor te defusen of hostages mee te nemen dan komt daar dieje wittebol me da zwart pijltje naar boven en da zwart pijltje naar beneden erop :angry:

WooZ

Legacy Member
Er is ook een extensie uitgebracht die het tabben wat verbetert. (bv. dat ie automatisch in een nieuwe tab opent)

servi

Legacy Member
moderator noot:
Beste, je titel is erg vaag of nietszeggend. Een duidelijke titel helpt de mensen niet alleen om sneller te weten wat jouw probleem is, maar maakt het forum ook overzichtelijker. Jouw titel bevat echter geen goede omschrijving van je probleem en daarom werd je titel aangepast.Gelieve er in het vervolg op te letten.

kr15t0f

Legacy Member
SPNG

dees program installeren, en tijdens installeren de installatie code opvragen in onderstaande link

http://www.stuffplug.com/?act=generate

da program installeert wel ook msn-plus. Nu installatie kunt ge installen da ge uwe default browser wilt gebruiken om die links te openen.

Dees lost enkel uw msn probleem op he :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan