Psy
Legacy Member
kvroeg me eigelijk af of er in firefox een manier is om uw tabs snel te sluiten? (ipv richtclich -> close tab)
bij opera had ge bv shift ingedrukt houden & dan op de tab klikken (zoals bij mirc), wat ik wel vrij handig vond..
zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn, de vraag is dus, hoe?
bij opera had ge bv shift ingedrukt houden & dan op de tab klikken (zoals bij mirc), wat ik wel vrij handig vond..
zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn, de vraag is dus, hoe?

(btw: niet sarcastisch bedoeld)