Ja, maar eens es geopend opent ie de volgende keren ook even snel.
Ik was ook eerst een beetje wantrouwig voor over te schakelen van IE naar Firefox, maar ik heb er nu geen spijt van. Ik zou niet meer willen terugkeren.
En als je dan nog eens kijkt naar al de leuke extra's die je met Firefox kan doen en met IE niet.

Firefox