Archief - Firefox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

evil aardappel

Legacy Member
Waarom zit iedereen toch firefox te promoten, ik heb het nu gedownload, maar het is pokketraag? ligt dat nu aan de instellingen ofzo?
(ik denk toch dat dit het goeie forum is)

Pandoriaantje

Legacy Member
Je kan altijd eens de network tweaker extensie proberen, te vinden op https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=327&vid=989

maar verwacht geen wonderen.

waarom gebruik je firefox?

flexibiliteit = (gratis) extensies / volledig configureerbaar naar eigen wens
vrijheid = open source
veiligheid = geen activeX e.a. onveilige code

neem nu mijn vriendin.
elke week stond daar wel één of andere searchbar, popup, dialer,... op haar scherm.
en als ik dan vroeg heb jij dat geinstalleerd wast't antwoord, neen, da stond daar opeens...

Ik heb dan maar besloten om firefox voor haar te installeren (na enig commentaar). En nu wil ze niets anders meer. En de spyware/mallware count op haar pc is aanzienlijk naar beneden gegaan.

evil aardappel

Legacy Member
Hm ik heb geen last van pop-ups enzo... maar ga het toch nog eens proberen :)
thnx!

Tomba

Legacy Member
surfen zelf gaat in principe even snel, ff laadt alleen trager dan ie omdat ie al standaard wordt geladen bij windows, like it or not

T€RM!N4T0R

Legacy Member
T0mBa zei:
surfen zelf gaat in principe even snel, ff laadt alleen trager dan ie omdat ie al standaard wordt geladen bij windows, like it or not
Ja, maar eens es geopend opent ie de volgende keren ook even snel.

Ik was ook eerst een beetje wantrouwig voor over te schakelen van IE naar Firefox, maar ik heb er nu geen spijt van. Ik zou niet meer willen terugkeren.
En als je dan nog eens kijkt naar al de leuke extra's die je met Firefox kan doen en met IE niet.

:bow: Firefox :bow:

Preske

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Ja, maar eens es geopend opent ie de volgende keren ook even snel.

Ik was ook eerst een beetje wantrouwig voor over te schakelen van IE naar Firefox, maar ik heb er nu geen spijt van. Ik zou niet meer willen terugkeren.
En als je dan nog eens kijkt naar al de leuke extra's die je met Firefox kan doen en met IE niet.

:bow: Firefox :bow:

aaaah, dermee.
nuja, zo'n ramp is dat niet dat ge 2 seconden moet wachten. die wint ge wel terug met het laden van de sites :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan