>P>Barney
Legacy Member
ik heb een bootable cd gemaakt via nero express. Ik start op via de cdrom en start dan fdisk. Hij gaat naar fdisk, maar ik kan niet formateren. Hij zegt dat dit niet gaat in standaard mode. (rechts boven staat idd "standard mode")
Nu, hoe kan ik dit veranderen ???? Ik zit met win xp.
Ik weet dat je gewoon de cd van xp kan insteken en laten formateren maar ik heb gelezen, dat er dan nog dingen blijven staan.
thnx
Nu, hoe kan ik dit veranderen ???? Ik zit met win xp.
Ik weet dat je gewoon de cd van xp kan insteken en laten formateren maar ik heb gelezen, dat er dan nog dingen blijven staan.
thnx
);