Archief - formateren laptop siemens

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smirri

Legacy Member
ik heb de topic gelezen over formateren maar ik heb zelf enkele onbeantwoorde vragen .

betreft: siemens amilo d serie
mobile pentium 4 3Ghz,512 mb ram,60 gig harde schijf;15 inch monitor;en een ati M9+C chip met 64 mb voor de video.

1:mijn pc had windows xp home geinstalleerd staan bij aankoop,moest zelf enkel een procedure doorlopen om hem aan de praat te krijgen;er staan ondertussen al veel updates op.Maar ik heb enkel een recovery disc.

kheb via de cd proberen instaleren,maar hij wou niet omdat er een recentere versie van windows op staat.Ook formateren via rechtsklik en dan formateren optie lukt niet omdat de schijf in gebruik is...


andere manieren?En zal ik via die andere manieren mijn windows versie die ik legaal verkregen heb en die enkel op mijn schijf staat niet verliezen;want er is een deel van mijn harde schijf precies al ingepalmd door die windows.

al de rest betrouw ik nogal op,kwil gewoon de fabrieksinstellingen terugzetten ,patches enzo liggen hier allemaal nog,



kan er iemand mij helpen;of heeft dezelfde pc en heeft dit al meegemaakt.

Exit

Legacy Member
rtfs
formteren in win gaat UITERAAAAARD niet :doh: :doh:
er staat imo een image op de hd (verborgen gedeelte normaal) en moet ge via recovery cd de win herstellen ... dan moet die de bestaande install vervangen door de fabrieksversie ... anders booten van win cd, en setup kiezen en dan de vorige verwijderen of formaterenin de setup
***RTFS*** (read the f***g sticky's)

Smirri

Legacy Member
mijn beste
Ik heb de sticky gelezen,stond trouwens in mijn eerste post.
Over formateren dat niet lukt in win,sorry ik ben niet echt aangelegd om met pc's te werken en dit weet ik niet.
Wat voor jou evident kan zijn kan voor mij ongeloofelijk moeilijk te begrijpen zijn.

ten tweede;kheb het opgelost.reden waarom hij het niet deed was dat de boot sequence verkeerd was,boot sequence op cd gezet en hij was vertrokken.

De reden waarom ik mijn vraag hier stelde was zeker te zijn dat ik niet iets voor eeuwig zou verkloten.

toch bedankt

Exit

Legacy Member
boot sequense, nie formateren in win staat allemaal in sticky ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan