Archief - formatteren gaat niet :s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredje

Legacy Member
ik wil formatteren wnat de spyware gaat nimmer weg , komt altijd verdubbelt trug enzo


nu ik doe wat er gezegd is in de sticky maar da lukt ni omdak nen error krijg dat er iets is me men schijf check vasteschijf en schijfcontrollers etc


dan zegge ze voer eens een chkdsk /f uit maar d aga ni omda er volume van de schijf momenteel in gebruik is
ik zeg dan da ze da moeet doen wnnr de pc opnieuw opstart ma er gebeurt niks :(

please help ik wil deftig kunne geniete van half life ²

Drydope

Legacy Member
-U steekt de windows xp in de cdrom drive
-reboot
-duw op delete voor bios
-stel in dat de cdrom het 'first boot device is'
-exit & save changes
-press F8 to continue
-doe wat installer zegt

Fredje

Legacy Member
Drydope zei:
-U steekt de windows xp in de cdrom drive
-reboot
-duw op delete voor bios
-stel in dat de cdrom het 'first boot device is'
-exit & save changes
-press F8 to continue
-doe wat installer zegt

het is juist dan dat ik die fout krijg van die vaste schijven en schijfcontrollers :s

Fredje

Legacy Member
nope nx gelukt , me veilige modus en opdrachtromp konnek ook ni formatteren twas altijd kan schijf niet vergrendelen wnat er is volume in gebruike

en ask via windows cd dieje setup draai , dan krijg alsk windows wil installere de error

er is geen vastschijfstation gevonde
controleer of alles goed aangesloten is enzo, maar ik ik gebruik die harde schijf(maxtor 200gb 7200 rpm) als 3 maand want dat is de enigste dat ik heb
kzal dan strax eiglijk tg ma naar de pc winkel moete gaan :( en wachte tot na het weekend eer dak half life ² kan spele :'(

Exit

Legacy Member
is dat een sata schijf?????
tijdens setup drivers installen voor de sata
in WIN kunt ge de schijf met win op NIE formatten!!!! read the sticky's GRRRR

darkassassin

Legacy Member
partition magic disketjes aanmaken. Pc herop starten, diskette 1 erin, op vraag diskette 2 en format away

Fredje

Legacy Member
Exit zei:
is dat een sata schijf?????
tijdens setup drivers installen voor de sata
in WIN kunt ge de schijf met win op NIE formatten!!!! read the sticky's GRRRR

magk ff vrage waar dak die kan vinde? op de criver cd van men moederbord?

Exit

Legacy Member
als ge een sata hd hebt moet ge de sata controller installen, en jaa die staan of op de d cdrom (aangezien die om mobo zitten :sleep:) of er zit bij da mobo een diskette erbij.

Fredje

Legacy Member
Exit zei:
als ge een sata hd hebt moet ge de sata controller installen, en jaa die staan of op de d cdrom (aangezien die om mobo zitten :sleep:) of er zit bij da mobo een diskette erbij.


ah ok , ma ik ahd de sticky wel geleze ma ni volledig , ik dacht wel al het nodige zal wel op de eerste pagina staan zeker :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan