[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
ik heb een vrij lastig probleem
Ik had onlangs een programma geinstalleerd met de naam Interview maar dat werkte echt slecht.
Omdat ik het niet op de gewone manier kon verwijderen verwijderde ik een paar bestanden maar nu wilt hij het nog steeds met dat programma openen terwijl het programma er nietmeer is en dus een fout geeft.
Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt!
ik heb een vrij lastig probleem
Ik had onlangs een programma geinstalleerd met de naam Interview maar dat werkte echt slecht.
Omdat ik het niet op de gewone manier kon verwijderen verwijderde ik een paar bestanden maar nu wilt hij het nog steeds met dat programma openen terwijl het programma er nietmeer is en dus een fout geeft.
Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt!