m1dnight
Legacy Member
ik heb dus een wireless router en gebuur heeft een stick gekocht om erop te kunnen, dus ik maak een ftp'tje om mn films te leechen, da werkte super goed, hij had 100% verbinding enz, maar nu ineens, kan niemand der nog op, nich via internet, noch via lan
en ook ni als broer die me kabel aan router hangt...
poort 21 doorgelust, luk ni, op poort 43434 gezet, die doorgelust, lukt ook ni
hoe zou da kunnen komen?
en ook ni als broer die me kabel aan router hangt...poort 21 doorgelust, luk ni, op poort 43434 gezet, die doorgelust, lukt ook ni
hoe zou da kunnen komen?