kr15t0f
Legacy Member
Sinds kort zit er altijd een galm in mijn geluid van mijn pc.
Dit heb ik,enkel in windows, mediaplayers etc maar niet in games.
Ik heb mijn geluidsinstellingen nagekeken en die staan gewoon op flat.
Kan iemand mij helpen om dit weg te krijgen
BTW: ik heb een Nforce 2 mobo met soundstorm
Dit heb ik,enkel in windows, mediaplayers etc maar niet in games.
Ik heb mijn geluidsinstellingen nagekeken en die staan gewoon op flat.
Kan iemand mij helpen om dit weg te krijgen
BTW: ik heb een Nforce 2 mobo met soundstorm