Killertweety
Legacy Member
De laatste tijd heb ik last van games (Fallout 3, HalfLife2) die zonder reden minimaliseren. Ook een fullscreen filmpje minimaliseert soms zonder reden. Wat is hier aan de hand?
Ik zie nergens 'pop-ups' van de programmaatjes die op de achtergrond draaien (adware, AVG en natuurlijk Steam en Windows Live bij Fallout 3).
Adware kan ik uischakelen: geen effect.
AVG daarentegen kan ik niet volledig uischakelen blijkbaar ... .
Ik heb al gescand op virussen, adware, malware, ... niks te vinden.
Bij Fallout 3 is dit zeer lastig aangezien je soms niet meer terug in het game geraakt (ik hoor het nog wél draaien, het is dus niet gecrashed, maar ik moet het afsluiten via taakbeheer om terug te kunnen spelen).
Zeer vervelend!
Ik zie nergens 'pop-ups' van de programmaatjes die op de achtergrond draaien (adware, AVG en natuurlijk Steam en Windows Live bij Fallout 3).
Adware kan ik uischakelen: geen effect.
AVG daarentegen kan ik niet volledig uischakelen blijkbaar ... .
Ik heb al gescand op virussen, adware, malware, ... niks te vinden.
Bij Fallout 3 is dit zeer lastig aangezien je soms niet meer terug in het game geraakt (ik hoor het nog wél draaien, het is dus niet gecrashed, maar ik moet het afsluiten via taakbeheer om terug te kunnen spelen).
Zeer vervelend!