Notorious
Legacy Member
Hi
Toen ik vandaag mijn pc opstarte, had ik plots geen geluid meer. Gisteren deed hij het nog perfect. Ik werk op vista met een stereo. Het rare is dat het geluid van de stereo wel werkt als ik gewoon een cd afspeel op de stereo. Het ligt dus niet aan de stereo. Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt
zou eigenlijk bij software moeten staan
Toen ik vandaag mijn pc opstarte, had ik plots geen geluid meer. Gisteren deed hij het nog perfect. Ik werk op vista met een stereo. Het rare is dat het geluid van de stereo wel werkt als ik gewoon een cd afspeel op de stereo. Het ligt dus niet aan de stereo. Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt
zou eigenlijk bij software moeten staan
