Archief - Geen geluid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Notorious

Legacy Member
Hi,

Enkele maanden geleden heb ik hier al een thread voor opgestart, maar er is nooit echt reactie op geweest. Nu zit ik hier nog zonder geluid. Heb al verscheidene forums afgelopen, maar nooit een oplossing gevonden. Drivers kloppen, instellingen kloppen denk ik ook. Iemand die hier iets op weet te vinden, want het wordt vervelend zonder geluid, zeker nu ik hier COD MW2 voor mijn neus heb liggen.

Exit

Legacy Member
op de screen ontbreekt nog een gedeelte, nl de analoge uitgang (de groene/roze/... stekkers)
hier staan enkel digitale uitgangen (spdif, hdmi, ...)

apparaat beheer alles goed (geen errors, gele of rode symbolen?)

Notorious

Legacy Member
Exit zei:
op de screen ontbreekt nog een gedeelte, nl de analoge uitgang (de groene/roze/... stekkers)
hier staan enkel digitale uitgangen (spdif, hdmi, ...)

apparaat beheer alles goed (geen errors, gele of rode symbolen?)

Apparaatbeheer klopt.
Wat bedoel je met het eerste deel van je post? Ligt daar het probleem?

Exit

Legacy Member
vermoed dat ge gewoon de groene uitgang gebruikt wrs?
maar er staan geen analoge uitgang bij om e slecteren dus gaat ge geen geluid krijgen uit die groene stekker ...


selecter eens op de screen die koptelefoon (speakers) en kies dan configure
wat hebt ge dan van opties ...

Notorious

Legacy Member
Dit krijg ik, en ik zie de groene stekker hier ook bij zitten dus volgens mij klopt alles hier.

Wat ik wel opgemerkt heb is dat wanneer ik bij die koptelefoon op testen druk, ik geen beweging zie op het balkje. Bij SPDIF-interface is dit wel het geval.

Exit

Legacy Member
en de overige tabbladen op die screen?

wrs ziet hij niet dat er iets aanhangt ...

Notorious

Legacy Member
Exit zei:
en de overige tabbladen op die screen?

wrs ziet hij niet dat er iets aanhangt ...

Op de andere tabbladen staat alles ook juist.
Kan het niet aan m'n geluidskaart liggen? Want ik zou echt niet weten waar het probleem zit. Het probleem stelde zich van de ene dag op de andere, zonder updates etc.

Lukky

Legacy Member
Notorious zei:
Dit krijg ik, en ik zie de groene stekker hier ook bij zitten dus volgens mij klopt alles hier.

Wat ik wel opgemerkt heb is dat wanneer ik bij die koptelefoon op testen druk, ik geen beweging zie op het balkje. Bij SPDIF-interface is dit wel het geval.

Probeer het eens met de SPDIF uitgeschakeld zodat enkel je luidsprekers aangestuurd worden.
Hier bewegen die balkjes ook terwijl er geen geluid uit de boxen komt (logisch want deze zijn analoog verbonden)

Check ook eens bij het tabblad "Niveaus" of je daar niet ergens iets perongeluk op mute hebt staan of schuif daar eens enkele balkjes (vooral de bovenste) naar rechts. :)

Notorious

Legacy Member
Lukky zei:
Probeer het eens met de SPDIF uitgeschakeld zodat enkel je luidsprekers aangestuurd worden.
Hier bewegen die balkjes ook terwijl er geen geluid uit de boxen komt (logisch want deze zijn analoog verbonden)

Check ook eens bij het tabblad "Niveaus" of je daar niet ergens iets perongeluk op mute hebt staan of schuif daar eens enkele balkjes (vooral de bovenste) naar rechts. :)

Als ik die SPDIF uitschakel, schakelen de luidsprekers zich automatisch ook uit. Bij niveau's klopt alles.

Ik heb ook al even problemen om SP2 te installeren, maar dat heeft hier niets mee te zien veronderstel ik?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan