Archief - geen internetconnectie na herinstallatie bij een packard bell

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RippAH

Legacy Member
Bij iemand die ik ken, dieje zenne pc stond vol me spyware en de pc bleef hangen als em opstarte. Ge kon dus niks nimeer doen. Dus ik denk, ik formateer da beestje hier, en dan was em van alles vanaf en der stonden toch geen belangrijke bestanden nimeer op. Maar blijkbaar is ne packard bell gene gewone computer (heb daar dus geen ervaring mee)

Dus ik formateer en installeer windows XP pro, en daar zie ik dat daar een verborgen partitie op die Harde schijf staat (wtf?) ja niks aan de hand ik installeer voorts...
OK nu is windows XP pro geinstalleerd maar nu willt internet ni werken...

Na wa zoeken bij mij thuis op google, kom ik erachter dat packard bell een soort systeem heeft van 'master cds' ofzo en da die op de verborgen partitie staan (again wtf?)

Nu mijn vraag is: hoe graak ik in godsnaam aan die partitie voor master cds te maken... want die netwerkkaart heeft waarschijnlijk drivers nodig, idem voor de videokaart enzo... (Ik was oorspronkelijk van plan om die drivers van de videokaart enzo van het internet te downloaden ...

Dus de hoofdvraag is: hoe maak ik zone master cd en hoe gaat da juist in zen werk


PS: een hersteldiskette was er ook bij maar kweet niet hoe die te gebruiken.

Exit

Legacy Member
of ge downd die drivers alsnog of ge neemt een cd/diskettte die erbij zou moeten zijn om die pc in oorsproonkelijke staat te brengen.
ge moet het prog starten dat de pc terug instelt als is ie net gekocht.

RippAH

Legacy Member
Ah gij bedoelt dus die hersteldiskette. Daar zou dus da program moeten opstaan, (da ist enigste da derbij was zee hem, niks cd rom van drivers of programmas)

Dan zallek nog is op die diskette moete neuze of terwijl die drivers downloaden, maar kweni echt wa voor netwerkkaart da die heeft, alleen da die onboard zit, en in apparaatbeheer kannek da ok ni zien, aangezien die drivers nog ni geinstalleerd zijn.

servi

Legacy Member
moderator noot: Beste, je titel is erg vaag of nietszeggend. Een duidelijke titel helpt de mensen niet alleen om sneller te weten wat jouw probleem is, maar maakt het forum ook overzichtelijker. Jouw titel bevat echter geen goede omschrijving van je probleem en daarom werd je titel aangepast.Gelieve er in het vervolg op te letten.

Zolang je die verborgen partitie niet hebt verwijderd is er geen probleem. Die verborgen partitie bevat informatie die ervoor zorgt dat je computer goed werkt.

Wat je dus best kunt doen is de partitie waar je windows hebt op geinstalleerd terug formatteren ( ALLEEN DIE PARTITIE NIET DE VERBORGEN PARTITIE ) en dan de master cds gebruiken om alles te installeren.

RippAH

Legacy Member
ah ok sorry voor de titel

Ja master cds hebbek dus ni. Maar ik denk da ge gewoon die hersteldiskette moet insteke en dan reboote. En dan zou da herstelprogramma er normaal gezien moeten opkome. En dan doet da alles automatisch.

vrij simpel precies dus en ik mijne kop maar breke :p . Al e chance dak die verborgen partitie ni verwijderd heb, want het scheelde ni veel of ze was eraf :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan