Brando[n]
Legacy Member
Door wat problemen hadden ze dus de computer van men zus binnengedaan bij de lokale pc boer. Pc was herstelt en ik zag dat hij er ook een andere windows op had gezet (98). Dus ik dacht bij mezelf, ik zal er 2000 op installeren. Nu is windows 2000 goed geinstalleerd en nu krijg ik geen internet verbinding. Als ik IE opstart krijg ik altijd de optie: offline werken of opnieuw proberen.
Heb de volgende dingen al geprobeert:
- modem uitgetrokken en 10tal seconden gewacht, terug ingestoken en pc herstart. Niets.
- ik keek eens op mijn pc naar de telenet website en deed deze stappen eens http://www.telenet.be/nl/klantendienst/internet/hardware/netwerkinstellingen/instkabel2000.php. Ook niets.
Nu ben ik dus ten einde raad en weet ik niet hoe ik dit verder kan oplossen
Ps: ik blijf bij 2000 aangezien deze het best zal werken op die computer qua snelheid :ironic:
Heb de volgende dingen al geprobeert:
- modem uitgetrokken en 10tal seconden gewacht, terug ingestoken en pc herstart. Niets.
- ik keek eens op mijn pc naar de telenet website en deed deze stappen eens http://www.telenet.be/nl/klantendienst/internet/hardware/netwerkinstellingen/instkabel2000.php. Ook niets.
Nu ben ik dus ten einde raad en weet ik niet hoe ik dit verder kan oplossen

Ps: ik blijf bij 2000 aangezien deze het best zal werken op die computer qua snelheid :ironic: