kermitdekikker
Legacy Member
Dag,
Ik zit op kot in Leuven en begin deze week maakte ik per ongeluk verbinding met het internet via mijn draadloos netwerk. Maar nu dat ik terug op UTP kabel overschakelen krijg ik plots geen verbinding, Terwijl het dat vroeger wel altidj deed?
iemand enig idee hoe dit komt?
Ik zit op kot in Leuven en begin deze week maakte ik per ongeluk verbinding met het internet via mijn draadloos netwerk. Maar nu dat ik terug op UTP kabel overschakelen krijg ik plots geen verbinding, Terwijl het dat vroeger wel altidj deed?
iemand enig idee hoe dit komt?