Skoran
Legacy Member
Sorry als dit in verkeerde forum staat maar dit kan zowel aan mn hard als software liggen.
Dit is het probleem: ik zit op mn gemak wat muziek te luisteren of een spelleke te spelen als plots mn geluid totaal wegvalt.
Als ik dan in winamp ga kijken is het net of hij op pauze staat maar als ik op play druk of een ander nummer kies doet hij ook niets meer, die balk die weergave aangeeft blijft stilstaan.
Het ligt hier niet alleen aan winamp want dit komt ook voor in games.
Als ik mijzelf ff afmeld en terug aanmeldt is mn geluid terug, het is zelfs zo dat ik tijdens het afmelden het "afmeldgeluid" hoor.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Dit is het probleem: ik zit op mn gemak wat muziek te luisteren of een spelleke te spelen als plots mn geluid totaal wegvalt.
Als ik dan in winamp ga kijken is het net of hij op pauze staat maar als ik op play druk of een ander nummer kies doet hij ook niets meer, die balk die weergave aangeeft blijft stilstaan.
Het ligt hier niet alleen aan winamp want dit komt ook voor in games.
Als ik mijzelf ff afmeld en terug aanmeldt is mn geluid terug, het is zelfs zo dat ik tijdens het afmelden het "afmeldgeluid" hoor.
Waar zou dit aan kunnen liggen?