GAMERdude
Legacy Member
ik heb net x-fire geinstalleerd , nu is ineens men geluid weg ,als ik via media player iets open krijg ik de error: 'Kan het bestand niet afspelen omdat er mogelijk een probleem is opgetreden met het geluids- of videoapparaat. Probeer een bijgewerkt apparaatstuurprogramma te installeren.'
ik heb totaal geen idee wat ik nu moet gaan zoeken ...
ik heb totaal geen idee wat ik nu moet gaan zoeken ...

PLZ HELP