Tuninboy
Legacy Member
Ik heb een geluidskaart in men pc zitten, maar deze is vrij oud & heeft geen drivers(of ik vind geen) het is de Xwave 7000 maar, tijdelijk wil ik men geluidspoorten van men moederbord gebruiken, maar vind totaal geen volumeregeling, laat staan voor aan te duiden welke poort ik wil gebruiken, dus, daar zou ik graag wat hulp mee hebben.
Bedankt.
Bedankt.