Archief - gezocht timer voor pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TatuObsessed

Legacy Member
ik zoek een gratis programma voor je pc na een bepaalde tijd te laten afsluiten, dus een soort sleep functie voor je pc

Vladimirvlad

Legacy Member
Je kunt da toch instellen in energiebeheer ???

Vladimir

TatuObsessed

Legacy Member
het is dus om hem uit te schakelen terwijl je nog bezig bent, niet als hij even niets is aan het doen

Wover

Legacy Member
of veel simpeler:

je gaat naar start, uitvoeren >> cmd

je typt daar shutdown -i.

Bij computer toevoegen typ je: \\[je computernaam$] (die vind je terug bij eigenschappen van deze computer)
en dan kan je het aantal seconden ingeven, maar dan moet je wel een rekensommetje maken voor het aantal uur...

KO

Legacy Member
Woverke zei:
of veel simpeler:

je gaat naar start, uitvoeren >> cmd

je typt daar shutdown -i.

Bij computer toevoegen typ je: \\[je computernaam$] (die vind je terug bij eigenschappen van deze computer)
en dan kan je het aantal seconden ingeven, maar dan moet je wel een rekensommetje maken voor het aantal uur...
simpeler ?

Wover

Legacy Member
euhm ja simpeler dan een prog te moeten downloaden, installeren enal...

komaan seg luie mensen.

Musback

Legacy Member
ge moet dieje shutdowntimer zelfs nie installen
da's gewoon standalone, zelfs zonder .dll's

hoe simpel is da, ocharme 500kb...
zet da gewoon ergens verborgen en zet een snelkoppeling ernaar op uw bureablad

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ik heb een goed programma hiervoor.
Je kan een tijd ingeven wanneer jeover XXuXXmin. moet afsluiten. Je kan het aantal uren en minuten ingeven vor het afsluiten.
Optie: force applications to close (dus een eventuele foutmelding bij het afsluiten zal het afsluiten niet verhinderen).

En ge kunt dit alles doen voor afsluiten, herstarten, stand-by, etc.

Ik zal het es online zwieren moest iemand geïnteresseerd zijn...

Mr.Fatal

Legacy Member
ja zet maar online :) enneuh is er ook proggie om pc automatisch aan te leggen ofzo als ge bv van school ofzo komt dat pc al aanligt ?

Xeon?

Legacy Member
Mr.Fatal zei:
ja zet maar online :) enneuh is er ook proggie om pc automatisch aan te leggen ofzo als ge bv van school ofzo komt dat pc al aanligt ?

lol, zodat je zeker geen tijd verliest!!!

:doc:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Hier kan je het dowloaden.

Switch Off
64k groot

Klein programmaatje maar heeft wel veel (handige) functies imo :niceone:

*edit* en zéér makkelijk te gebruiken! ;)
Als dit al moeilijk zou zijn zou ik beginnen twijfelen aan je computervaardigheden. :p

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Er is een Alarm Clock Powertoy voor Windows Xp Media Center Edition 2004
waarin er een Sleep en een Wake-Up functie is (speelt dan een media file af)
Klotig is da je dat niet meteen kan installeren op een gewone Windows XP,
der zal dus aan geprutst moeten worden en tis mss niet echt wat je zoekt.

Spacewide

Legacy Member
Ik gebruik Aquarius Soft PC Shutdown Pro Version 3,0,0,1

Werkt zeer goed en je kan er massas mee. Hoewel dit niet gratis is.
Maarja, je weet wel wat te doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan