Ik draai de Kaspersky 2010 en ben er zeer tevreden over. (ik spreek hier wel over de Security Suit = Firewall / Virusscan / ... te samen)
Daarvoor heb ik jaren Kaspersky 7 gebruikt (ook tevreden over, maar het werd eens tijd voor vernieuwing

)
Bij de 2010 zit er een speciale game-functie.
Het enige probleem dat ik soms tegenkom is dat de Anti-banner soms zijn werk iets té goed doet. Het voordeel is dan weer dat dit dankzij de grote overzichtelijkheid, op 2sec is aangepast door een (gedeelte) van de link in de Whitelist op te nemen.
Kwa resources valt deze versie ook goed mee. Op moment van schrijven neemt Kaspersky slechts 14.5MB geheugen in beslag.
Als je twijfelt -> download dan even de probeerversie. Dit kan nooit kwaad
