[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hey,
Ik zoek een programma om een computer dagelijks af te sluiten op hetzelfde uur. Het beste zou zijn de computer ook afgesloten wordt zelfs al is er niemand aangemeld.
Ik heb al enkele programma's getest maar geen enkel deed wou ik wou (buiten één en dat was betalend).
Daarom mijn call for help from me to you bears.. x
Ik zoek een programma om een computer dagelijks af te sluiten op hetzelfde uur. Het beste zou zijn de computer ook afgesloten wordt zelfs al is er niemand aangemeld.
Ik heb al enkele programma's getest maar geen enkel deed wou ik wou (buiten één en dat was betalend).
Daarom mijn call for help from me to you bears.. x
