miekju
Legacy Member
Beste,
Thuis werkt mijn Hamachi volgens behoren. In school echter komt er een blauwe neerwaartse pijl op mijn hamachi. Nu had ik een oplossing gevonden maar versta ik hier geen jota van. Iemand die dit kan vertalen?
Quick Hamachi queston - AC Web
Thx alvast.
Thuis werkt mijn Hamachi volgens behoren. In school echter komt er een blauwe neerwaartse pijl op mijn hamachi. Nu had ik een oplossing gevonden maar versta ik hier geen jota van. Iemand die dit kan vertalen?

Quick Hamachi queston - AC Web
Thx alvast.