noisy assascin
Legacy Member
ik speel met een sennheiser pc 130 , cs
deze avond op een of andere manier kon ik in ventrilo(online voice-comm programma, zoals teamspeak) niet meer praten, omdat ik niet 'het groene microtje bij het spreken niet meer zie, ook niet als ik geen push-to-talk-key gebruik, in msn audio kan ik ook niet praten, ik hoor alles maar ik kan gwn niet iets trgzeggen, BEHALVE als ik in cs zit en daar via in-game voice-comm iets zeg, maar dit is nogal kut, het ligt niet aan mn hardware dat ben ik zeker, kem al paar keer reboot gedaan, ad-aware enz en al die handel
kan iemand me uit de nood helpe?

deze avond op een of andere manier kon ik in ventrilo(online voice-comm programma, zoals teamspeak) niet meer praten, omdat ik niet 'het groene microtje bij het spreken niet meer zie, ook niet als ik geen push-to-talk-key gebruik, in msn audio kan ik ook niet praten, ik hoor alles maar ik kan gwn niet iets trgzeggen, BEHALVE als ik in cs zit en daar via in-game voice-comm iets zeg, maar dit is nogal kut, het ligt niet aan mn hardware dat ben ik zeker, kem al paar keer reboot gedaan, ad-aware enz en al die handel
kan iemand me uit de nood helpe?

)
tis vooral in de volumeregeling en de eigenschappen daarvan dat het em zit