Xerieus
Legacy Member
Groot probleem hier.
Ik heb een tijd gewerkt aan een computer onder mijn inlog account. Nu komt mijn collega me vervangen en zij werkt onder haar nieuwe inlog account. Nu is hét grote probleem de contactgegevens van mijn outlook. Zij zou dus al mijn contactpersonen ook in haar outlook moeten te zien krijgen.
Hoe doe ik dit??? Importeren? Waar staan die contactpersonen opgeslagen? Is dat 1 file?
Dit is zeer dringend dus iedereen die ook maar een idee heeft, spit it out en alvast ongeloofelijk dank bij voorbaat.
Ik heb een tijd gewerkt aan een computer onder mijn inlog account. Nu komt mijn collega me vervangen en zij werkt onder haar nieuwe inlog account. Nu is hét grote probleem de contactgegevens van mijn outlook. Zij zou dus al mijn contactpersonen ook in haar outlook moeten te zien krijgen.
Hoe doe ik dit??? Importeren? Waar staan die contactpersonen opgeslagen? Is dat 1 file?
Dit is zeer dringend dus iedereen die ook maar een idee heeft, spit it out en alvast ongeloofelijk dank bij voorbaat.