bon_jovi
Legacy Member
Hey,
Heeft er iemand ervaring met Bittorrent voor Mac OSx ? ik heb nu al verschillende versies gedownload (Tomato Torrent, Azureus) maar er komt telkens op als ik het open.
HET PROGRAMMA TOMATO TORRENT IS ONVERWACHT GESTOPT. Hoe komt dit, oplossingen? Het is wel zo dat er 2 aparte versies op dezelfde computer staan zo staat hier mac OSx op maar ook Mac OS 9.2
alvast bedankt
Heeft er iemand ervaring met Bittorrent voor Mac OSx ? ik heb nu al verschillende versies gedownload (Tomato Torrent, Azureus) maar er komt telkens op als ik het open.
HET PROGRAMMA TOMATO TORRENT IS ONVERWACHT GESTOPT. Hoe komt dit, oplossingen? Het is wel zo dat er 2 aparte versies op dezelfde computer staan zo staat hier mac OSx op maar ook Mac OS 9.2
alvast bedankt
