tom
Legacy Member
Hello
Ik heb net filmpje gemaakt en met adobe6.5 deze met de mpegencoder in dvd formaat omgezet. Ik heb dit met 2 filmpjes gedaan. ze hebben de extentie m2v.
Nu wil ik met nero een video dvd maken maar hij zegt dat de filmpjes niet in de VIDEO map mogen
Weet er iemand wat ik meot doen??
alvast ebdankt
tom
Ik heb net filmpje gemaakt en met adobe6.5 deze met de mpegencoder in dvd formaat omgezet. Ik heb dit met 2 filmpjes gedaan. ze hebben de extentie m2v.
Nu wil ik met nero een video dvd maken maar hij zegt dat de filmpjes niet in de VIDEO map mogen
Weet er iemand wat ik meot doen??
alvast ebdankt
tom