laurensvp
Legacy Member
Hej, men htpc is besteld. De keuze van het OS is al gemaakt, nl. Windows 7. Alleen weet ik niet of ik de 32 of 64 bit zou nemen. Nu vraag ik me ook af welke software ik er allemaal zou opzetten. De codecs is ook nog een groot vraagteken. Wat raden jullie allemaal aan? Qua sotware,plugins,programma's,codecs, etc etc...
Grtz
Grtz
) en dat ding is echt super!