-RuFio-
Legacy Member
yo,
kheb een iDream 512 Mb mp3-speler gekocht in de carrefour maar de driver
die erbij zit werkt alleen voor windows 98. Ik heb al zitte zoeke achter drivers
voor XP maar die vind ik nergens. Weet iemand waar ik deze kan vinde? Of als
iemand kan zeggen hoe ik die liedjes in de volgorde kan zette die ik zelf kies
dan moeten de drivers ni meer. Of mss kan iemand een andere programma
geve van een andere mp3-speler, daarmee lukt het mss ook.
grtz
kheb een iDream 512 Mb mp3-speler gekocht in de carrefour maar de driver
die erbij zit werkt alleen voor windows 98. Ik heb al zitte zoeke achter drivers
voor XP maar die vind ik nergens. Weet iemand waar ik deze kan vinde? Of als
iemand kan zeggen hoe ik die liedjes in de volgorde kan zette die ik zelf kies
dan moeten de drivers ni meer. Of mss kan iemand een andere programma
geve van een andere mp3-speler, daarmee lukt het mss ook.
grtz

ad: khad dien van 128mb