tomasz
Legacy Member
Hoi, sinds kort kan ik een bepaalde flash aplet niet meer openen op een bepaalde site. Is het nodig dat ik jullie die url geef? Soit, vroeger ging het in elk geval altijd, en op andere pc's doet ie het ook nog. Ik heb macromedia flash al proberen herinstalleren op hun site, maar daar zeggen ze dat het reeds geinstalleerd is. Ik heb dan alle keys van macromedia uit mijn registern gesmeten, maar toch zeiden ze dat het nog geinstalleerd is. Iemand suggesties wat het zou kunnen zijn? Maat van mij zei iets over cache geheugen legen, maar zou niet weten hoe?