Anubis!i!
Legacy Member
Hallo iedereen.
Als ik een dvd insteek, dan start InterActuel op.
Maar als ik op play duw komt deze fout (zie onderstaande link)
Http://users.telenet.be/FifaStats/Fout.bmp
Die online help vind ik niks.
Kunnen jullie zeggen hoe ik eindelijk na 6maand fatsoenlijk dvd's op pc kan bekijken?!
Dank bij voorbaat.
Als ik een dvd insteek, dan start InterActuel op.
Maar als ik op play duw komt deze fout (zie onderstaande link)
Http://users.telenet.be/FifaStats/Fout.bmp
Die online help vind ik niks.
Kunnen jullie zeggen hoe ik eindelijk na 6maand fatsoenlijk dvd's op pc kan bekijken?!
Dank bij voorbaat.
