Takashi
Legacy Member
Hallo, ik heb hier totaal geen verstand van dus zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn,
Situatie:
Ik heb hier vast internet die via de kabel naar deze laptop gaat.
Wat ik dus wil doen is dat internet verdelen door deze laptop als medium te gebruiken.
Hoe ga ik hier te werk in windows vista? deze laptop is ook volledig in frans en versta daar niks van
Dus dit kabel netwerk dat naar deze laptop komt, moet draadloos worden door middel van de laptop te gebruiken als verzender.. ofzo iets
Thanks in advance
Situatie:
Ik heb hier vast internet die via de kabel naar deze laptop gaat.
Wat ik dus wil doen is dat internet verdelen door deze laptop als medium te gebruiken.
Hoe ga ik hier te werk in windows vista? deze laptop is ook volledig in frans en versta daar niks van

Dus dit kabel netwerk dat naar deze laptop komt, moet draadloos worden door middel van de laptop te gebruiken als verzender.. ofzo iets
Thanks in advance

