-RaZoR-
Legacy Member
ok, ik met men internetvragen altijd...
kheb nu last van dat men internetpagina's niet willen laden (er staat alleen maar Loading web page in men titelbalk
)
na 10 minuten wil hij ze laden...
gamen gaat goed, heb ik een ping van 20, maar gewoon internet gaat nie...
kheb draadloos inet, kan ik der iets aan doen voor te versnellen?
Modem is Speedtouch 510 en router is Belkin
kheb nu last van dat men internetpagina's niet willen laden (er staat alleen maar Loading web page in men titelbalk
)na 10 minuten wil hij ze laden...
gamen gaat goed, heb ik een ping van 20, maar gewoon internet gaat nie...
kheb draadloos inet, kan ik der iets aan doen voor te versnellen?
Modem is Speedtouch 510 en router is Belkin

