yourmama
Legacy Member
kheb dus een probleemke, we zitten dus met telenet mono en vroeger ging da perfect om met 2 netwerkkaartjes en nen crossed kabel nen 2e pc ook opt net te krijgen. maar nu door format staat er op de pc die rechtstreeks verbinding maakt met internet xp pro ( zonder service packs) en op de andere windows corparate met service packs.
nu krijg ik op de pc met corporate beperkte toegang als boodschap bij verbindingen.
iemand een oplossing ??
nu krijg ik op de pc met corporate beperkte toegang als boodschap bij verbindingen.
iemand een oplossing ??