m@@rt3n
Legacy Member
Hoi iedereen
Ik weet niet of het hier goed staat (zoniet gelieve hem te verplaatsen) maar ik ga binnenkort een paar maten uitnodigen en we gaan hier bij mij thuis een beetje lannen. We gaan hier in het totaal met 5man zitten en nu vraag ik mij af of we hier met een adsl lijn allemaal tegelijk deftig kunnnen internetten(csen enzo zonder te laggen)?
maarten
Ik weet niet of het hier goed staat (zoniet gelieve hem te verplaatsen) maar ik ga binnenkort een paar maten uitnodigen en we gaan hier bij mij thuis een beetje lannen. We gaan hier in het totaal met 5man zitten en nu vraag ik mij af of we hier met een adsl lijn allemaal tegelijk deftig kunnnen internetten(csen enzo zonder te laggen)?
maarten
zonder internet als ge me 5 zijt is da toch al genoeg vo 1 game