Archief - internetsnelheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m@@rt3n

Legacy Member
Hoi iedereen

Ik weet niet of het hier goed staat (zoniet gelieve hem te verplaatsen) maar ik ga binnenkort een paar maten uitnodigen en we gaan hier bij mij thuis een beetje lannen. We gaan hier in het totaal met 5man zitten en nu vraag ik mij af of we hier met een adsl lijn allemaal tegelijk deftig kunnnen internetten(csen enzo zonder te laggen)?

maarten

Easter~Egg

Legacy Member
speel gewoon in lan :p zonder internet als ge me 5 zijt is da toch al genoeg vo 1 game

m@@rt3n

Legacy Member
bwa met vijf man is niet zo tof heel den tijd tegen elkaar, 2tegen3, verveelt nogal al snel hoor.Toch bedankt om te reageren . Niemand anders dat een antwoord kan geven?

maarten

Easter~Egg

Legacy Member
mja, een hub kan je gebruiken , maar of je dat zal kopen voor die ene keer?
En je lijdt natuurlijk ook aan snelheidsverlies, een hub verdeelt het internet.
Ben je bij telenet? Zoja, welke soort verbinding heb je, comfort net, comfortnet plus, expressnet :p

m@@rt3n

Legacy Member
Ik heb adsl(staat in eerste post) maar weet niet de welkste. Ik was al van plan om een hub te gebruiken£. het plan is als volgend: wij zitten in de kelder en zijn aangesloten op die hub en die hub is aangesloten op een router.

maarten

Exit

Legacy Member
weet eerst welk abo ge hebt bij adsl (de speeds) pas dan weet ge of da wa gaat lukken ...
modem naar router naar hub naar de pc's, da gaat perfect gaan.

m@@rt3n

Legacy Member
Het abonnement Belgacom ADSL Go is een volledig pakket dat de ADSL-lijn van Belgacom omvat, samen met de internetverbinding. Het omvat tevens een downloadsnelheid van maximum 3 Mbit, een uploadsnelheid van maximum 128 kbit, een datatransmissievolume van 10 Gbyte, een elektronische brievenbus met een capaciteit van 50 MB, 5 e-mailadressen, een webruimte van 50 MB en gratis technische bijstand.

Dit is zijn de gegevens over onze verbinding hier thuis. 3Mbit max download en 128kbit max upload.

maarten

[Shadowcat]

Legacy Member
Die 128 kbit is normaal al 192 kbit geworden. Daar moest je normaal niets voor doen, dat deden ze bij belgacom zelf.

m@@rt3n

Legacy Member
192/5=38,4 ik weet totaal niet of dit veel of weinig is per pc of dat dit te doen is of dat dit echt pokke traag zal gaan.

maarten

The Densimeter

Legacy Member
tja maarten ik denk da da het effect heeft alsof ou downloadprog openstaat terwijl ge cs't zal ook zoiets worden=> toch wel wa laggen dus

m@@rt3n

Legacy Member
mja is wel minder, heeft er mss een ander theorie die dit tegenspreekt en er toch deftig kan gecsed worden met 5 zonder lag? .Toch bedankt voor het antwoord jo.

maarten

*Bios*

Legacy Member
volgens mij lijkt het makkelijker voor die éné keer naar een cybercafe te gaan oftwel wat botjes bij te voegen op een cs lan

m@@rt3n

Legacy Member
bwa das is allemaal niet zo plezant he . bots zijn maar stom vinnek.

[BAT] Brambo

Legacy Member
m@@rt3n zei:
192/5=38,4 ik weet totaal niet of dit veel of weinig is per pc of dat dit te doen is of dat dit echt pokke traag zal gaan.

maarten
38.4/8 = 4.8 KB/sec ofzo per persoon, da zou juist nog moete gaan qua upload? (of zuipt cs zoveel upload)

maar kdenk da ge in praktijk maximum aan 20 KB/sec raakt, dus 4 per persoon... maar nogmaals kzou ni wete wa cs verbruikt per pc

Mocke-Lock

Legacy Member
van kilobit naar kilobyte

192 kilobit/s / 5 = 38.4 kilobit/s = 4.8 kilobyte/s per man
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan