Quarantine
Legacy Member
Dus, Ik heb net een nieuwe router gekocht en die is verbonden met men speedtouch en pc. Om de verbinding tussen de modem en de router werkend te krijgen heb ik de modem op bridge moete zetten. Nu ga ik ervan uit dat de router de hoofdverbinding is? Want als ik via de modem verbinding probeer te maken lukt het niet, dus moet ik via lan verbinding rechts klikken en verbinden. Nu moet ik ng steeds via de eigenschappen van de modem netwerk delen aanvinken en zodra ik op ok klik krijg ik een foutmelding 'IP-adress conflict' en valt men internet uit. De bedoeling is dat ik ook op men Xbox verbinding kan hebben samen met men pc dus zou ik dit graag opgelost zien. Ik snap er niks van dus iemand die me mss kan helpen?