ElGargamel
Legacy Member
Ik heb mijn goeie pc van op kot meegenomen naar thuis.
Ik sluit deze aan steek mijn netwerkkabeltje er in en wil dan ipconfig starten om mijn netwerkadres te verkrijgen.
Mr hoe hard ik ook probeer, elke keer als ik ipconfig start, sluit deze onmiddelijk af zonder ik iets kan zien.
Er komt geen foutmelding of geen kaderke of niets, gewoon direct afsluiten alsof er niets gebeurd is. Als ik op ctraltdel duw zie ik het proces ipconfig nergens staan. Pc herstarten werkt niet.
Ik kan bijgevolg dus niet op internet. Sluit ik mijn oude pc van thuis aan, heb ik hetzelfde probleem, ipconfig sluit onmiddelijk af. Maar met de oude pc kan ik wel op internet, terwijl met mijn nieuwe pc kan ik niet op internet.
Hoe kan dit? En hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Ik sluit deze aan steek mijn netwerkkabeltje er in en wil dan ipconfig starten om mijn netwerkadres te verkrijgen.
Mr hoe hard ik ook probeer, elke keer als ik ipconfig start, sluit deze onmiddelijk af zonder ik iets kan zien.
Er komt geen foutmelding of geen kaderke of niets, gewoon direct afsluiten alsof er niets gebeurd is. Als ik op ctraltdel duw zie ik het proces ipconfig nergens staan. Pc herstarten werkt niet.
Ik kan bijgevolg dus niet op internet. Sluit ik mijn oude pc van thuis aan, heb ik hetzelfde probleem, ipconfig sluit onmiddelijk af. Maar met de oude pc kan ik wel op internet, terwijl met mijn nieuwe pc kan ik niet op internet.
Hoe kan dit? En hoe kan ik dit probleem verhelpen?