::SaBeR::
Legacy Member
Hai,
Ik moet een filmpje maken met een grote van 1534*873. Dit is perfect 16/9. Toch wanneer ik mijn fotos toevoeg (4608/2592) snijdt iStopMotion een stuk van de onder en de bovenkant.
Ik dacht eerst dat de initiele resolutie niet klopte, dus heb ik de resolutie van de foto zelf ingevoerd, en nog steeds snijdt iStopMotion er een stuk af.
Dat klopt echt wel niet...
Het probleem heb ik niet wanneer ik 16/9 preset neem van iStopMotion, maar dan is de resolutie niet hoog genoeg.
Is er aub iemand die mij kan helpen? De deadline snelt al naderbij
Alvast bedankt
Michael
Ik moet een filmpje maken met een grote van 1534*873. Dit is perfect 16/9. Toch wanneer ik mijn fotos toevoeg (4608/2592) snijdt iStopMotion een stuk van de onder en de bovenkant.
Ik dacht eerst dat de initiele resolutie niet klopte, dus heb ik de resolutie van de foto zelf ingevoerd, en nog steeds snijdt iStopMotion er een stuk af.
Dat klopt echt wel niet...
Het probleem heb ik niet wanneer ik 16/9 preset neem van iStopMotion, maar dan is de resolutie niet hoog genoeg.
Is er aub iemand die mij kan helpen? De deadline snelt al naderbij

Alvast bedankt
Michael