Dat heeft denk ik niets met uw PC te maken, dat heeft er mee te maken dat ge liedjes/programma's/... in iTunes wilt steken die ge eigenlijk nie moogt hebben.
Bv: ik koop een liedje, ik steek da in bij mijn vriendin en die wilt da op hare pc zetten, dan zal die een gelijkaardige error krijgen.
Dat is zo omdat elk liedje/programma/... door 1 account gekocht wordt en niet verder gegeven mag worden.
Hetzelfde probleem hebt ge ook wanneer ge bv liedjes op uw iPod zet, die map verwijdert en dan uw iPod opnieuw aansluit, want dan denkt iTunes dat gij die liedjes nooit gehad hebt
