Rhodariel
Legacy Member
Hallo, ik wil een bestand van 55mb verwijderen, maar telkens krijg ik de foutmelding dat het bestand in gebruik is (maar dit is niet zo).
Kan er iemand mij helpen??
Ik heb al WhoLockme gebruikt, maar de locker is EXPLORER.EXE.
Het bestand kan ik nog altijd niet verwijderen.
Kan er iemand mij helpen??
Ik heb al WhoLockme gebruikt, maar de locker is EXPLORER.EXE.
Het bestand kan ik nog altijd niet verwijderen.

.