Archief - kan geen sites meer bezoeken met ie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blacklisted*

Legacy Member
kwas dus gisteren wa op internet aant surfen, en kwam plots op een site vol met popups en zo, (nee kwas geen porno aant kijken :p) nuja ik sluit die popups af, maar kwil weer in internet explorer naar een site surfen, en ik krijg deze error te zien in internet explorer:

Access Blocked - Virus Warning!
You cannot access this site due to following reason:
Your computer was infected by Spyware or Adware Software.
This is dangerous software which disclose your personal
and transferred data and/or display unsolices advertising.
You can use this ADWARE/SPYWARE REMOVAL tools in
order to solve this problem and prevent futurer infection.


You can click Search to look for information on the Internet.




HTTP Error - Access Blocked


en in de adresbalk staat: res://wtlbass32.dll/HTTP_Blocked.htm

met avant browser kan ik wel nog sites bekijken, kheb gisteren naar spyware gezocht met adaware en spybot, kheb alles verwijderd en dan ging het weer. maar nu heb ik weer dat probleem en kheb weer alles van spyware verwijderd en als ik nu scan heb ik niets meer van spyware, toch blijf ik die error krijgen.

Psy

Legacy Member
blacklisted* zei:
kwas dus gisteren wa op internet aant surfen, en kwam plots op een site vol met popups en zo, (nee kwas geen porno aant kijken :p) nuja ik sluit die popups af, maar kwil weer in internet explorer naar een site surfen, en ik krijg deze error te zien in internet explorer:

Access Blocked - Virus Warning!
You cannot access this site due to following reason:
Your computer was infected by Spyware or Adware Software.
This is dangerous software which disclose your personal
and transferred data and/or display unsolices advertising.
You can use this ADWARE/SPYWARE REMOVAL tools in
order to solve this problem and prevent futurer infection.


You can click Search to look for information on the Internet.




HTTP Error - Access Blocked


en in de adresbalk staat: res://wtlbass32.dll/HTTP_Blocked.htm

met avant browser kan ik wel nog sites bekijken, kheb gisteren naar spyware gezocht met adaware en spybot, kheb alles verwijderd en dan ging het weer. maar nu heb ik weer dat probleem en kheb weer alles van spyware verwijderd en als ik nu scan heb ik niets meer van spyware, toch blijf ik die error krijgen.


1) smijt IE buiten (ik weet dat ge da nie wilt horen, maar t'moet! :p) en haal firefox in huis.
2) download eens microsoft antispyware beta.. (is in principe GIANT software maar MS vond het zodanig goed da ze het maar gekocht hebben & er beta op geplakt hebbe.. :p)
3) hijackthis log posten

iSwitch

Legacy Member
thomasmoens zei:
Als je met rommel surft komt er rommel op je scherm

Inderdaad, ik kan het je ten stelligste aanraden om Firefox aan te schaffen. In feite ben ik alleen maar voor zo'n software. Gratis en dan nog véél beter dan dieje brol die geld kost en standaard op een systeem zit.
Een systeem dat moet softwarevrij zijn wanneer je dat koopt! Enkel en alleen OS is toegelaten... Kijk naar Microsoft die veroordeelt is geweest voor hun bucht-wmp.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan