Valkyrium
Legacy Member
Hola
Ik kreeg zonet een melding van Telenet dat ik mijn datalimiet overschreden had. Normaal gezien druk ik "Op volledige snelheid verder surfen", maar wanneer ik inlog krijg ik een foutmelding. Daarom drukte ik daarjuist op de smallband functie.
Nu, normaal gezien kan ik via het Telenet menu terug op volledige snelheid surfen, maar ik heb al heel het "Mijn Telenet" menu doorzocht en nergens staat er een knop dat me in staat stelt om terug op volledige snelheid te surfen.
Is dit een gekend probleem?
Ik kreeg zonet een melding van Telenet dat ik mijn datalimiet overschreden had. Normaal gezien druk ik "Op volledige snelheid verder surfen", maar wanneer ik inlog krijg ik een foutmelding. Daarom drukte ik daarjuist op de smallband functie.
Nu, normaal gezien kan ik via het Telenet menu terug op volledige snelheid surfen, maar ik heb al heel het "Mijn Telenet" menu doorzocht en nergens staat er een knop dat me in staat stelt om terug op volledige snelheid te surfen.
Is dit een gekend probleem?