Hallo mensen,
ik heb windows xp prof (32 bit) beneden op een pc staan.
bij alles wat ik wil openen komt er te staan: kan bewerking niet voltooien , maak snelkoppeling via map-opties ofzo??
weet iemand hoe je dit oplost?
gr.
Bram
*ps heb last gehad van virussen!