Archief - kan norton niet meer heropstarten na virus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

«Vision»

Legacy Member
'k heb mij dus een virus op de nek gehaald door een no-cd crack van een spel te downen omdat ik het beu was altijd die cd's te zoeken als'k nog es wou spelen.

Norton(2003 pro) had dadelijk een waarschuwing gegeven en het bestand gedelete maar het is er op een of andere manier to opgeraakt. Toen ik vandaag men pc boote was norton niet meer enabled er was dus iets aan norton veranderd door dat virus. Nou kan ik men norton niet meer alles laten checken wat veranderd. ik krijg norton ook niet uninstalled via software of de uninstall ook via explorer en zelfs via dos ging niet. Via wipeout (norton proggy om volledig weg te krijgen) ging ook niet aangezien het zichzelf niet kon deleten.

Weet iemand enige raad hoe ik toch norton kan enablen of het herinstaleren.
Of hoe ik kan achterhalen welk file dat virus veranderd heeft. Op de sites van symantec en dergelijke stond niet bij welke files corrupted worden.

Anders zie ik maar een oplossing en dat is men image van norton ghost er trug over vlammen. (enkel hoop ik dat dat virus dit deel van norton ook niet verkloot heeft)

:help: :help: :help:

btw ik heb het virus ondertss wel snel weggekregen en zie geen schade buiten norton die niet meer standaard enabled staat.

servi

Legacy Member
je titel is wel erg vaag, titel aangepast, gelieve er in het vervolg op te letten.


probeer eens start -> uitvoeren
"services.msc /s" intypen en te zien of je hier ergens services kunt vinden in verband met norton.

Als dat niet lukt tracht dan gewoon te herinstalleren ( dus zonder eerst te proberen te verwijderen) (wat drastisch maar als je niet weet welke bestanden ontbreken kan je nog lang zoeken )

«Vision»

Legacy Member
Herinstallen zonder eerst weg te doen gaf ook een error. Het klote is dat dat bij diene error geen uitleg staat gewoon error en ok :( :s


edit
k heb nav knn removen met de rnav tool op de symantec site om norton te removen. Virus is eraf (was een virus van maar 3 dagen oud ffs).

So case closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan