jerke007
Legacy Member
hallo,
het is nu al enkele weken dat kapaza niet meer werkt, bij de aldi site is dit net hetzelfde.
als ik er naar toe wil duurt het lang, na een minuut komt er dit op:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op Kapaza! - Tweedehands en nieuwe auto?s, immo, kleding, boeken te koop doet er te lang over om te antwoorden.
*Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.
*Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
*Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
ik ben bij telenet, ik heb 2pc's (laptop en vaste pc) verbonden op een router
en dit probleem is bij alle 2 de pc's.
als ik met men laptop bij iemand anders probeer is er geen problemen.
hoe kan ik dat oplossen?
mvg.
het is nu al enkele weken dat kapaza niet meer werkt, bij de aldi site is dit net hetzelfde.
als ik er naar toe wil duurt het lang, na een minuut komt er dit op:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op Kapaza! - Tweedehands en nieuwe auto?s, immo, kleding, boeken te koop doet er te lang over om te antwoorden.
*Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.
*Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
*Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
ik ben bij telenet, ik heb 2pc's (laptop en vaste pc) verbonden op een router
en dit probleem is bij alle 2 de pc's.
als ik met men laptop bij iemand anders probeer is er geen problemen.
hoe kan ik dat oplossen?
mvg.