[EZ]
Legacy Member
Hoi
Tussen alle Windows 7 topics nog eens een goeie ouwe XP-probleem-topic se
Tzit zo: gisteren plugde ik m'n externe hd in m'n laptop, en ineens kreeg'k zo'n blauw scherm met witte tekst op "er is een fout opgetreden ...", maar dat verdween na een fractie van een seconde, en de laptop viel uit.
Sindsdien lukt het niet meer om op te starten in XP, hij begint op te starten, maar ineens verschijnt het blauwe scherm weer voor een fractie van en seconde, en dan valt hij uit en begint onmiddelijk terug op te starten, dit blijft eeuwig doorgaan tot'k de powerknop indruk.
Zowel in veilige modus, als in normale, als met de recente instellingen die werkten lukt het niet om op te starten.
Nu gebruik'k Ubuntu, wat vanaf de CD opstart, maar 'k zou dringend terug in Windows moeten raken omdat'k mijn Adobe programma's nodig heb.
Aan mijn externe hd ligt het probleem ook niet, ze werkt nog op andere PC's met Windows XP, en in Ubuntu werkt ze ook nog.
Dus, ik vermoed dat het probleem bij Windows XP ligt.
Weet iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt
mvg
EZ
Tussen alle Windows 7 topics nog eens een goeie ouwe XP-probleem-topic se

Tzit zo: gisteren plugde ik m'n externe hd in m'n laptop, en ineens kreeg'k zo'n blauw scherm met witte tekst op "er is een fout opgetreden ...", maar dat verdween na een fractie van een seconde, en de laptop viel uit.
Sindsdien lukt het niet meer om op te starten in XP, hij begint op te starten, maar ineens verschijnt het blauwe scherm weer voor een fractie van en seconde, en dan valt hij uit en begint onmiddelijk terug op te starten, dit blijft eeuwig doorgaan tot'k de powerknop indruk.
Zowel in veilige modus, als in normale, als met de recente instellingen die werkten lukt het niet om op te starten.
Nu gebruik'k Ubuntu, wat vanaf de CD opstart, maar 'k zou dringend terug in Windows moeten raken omdat'k mijn Adobe programma's nodig heb.
Aan mijn externe hd ligt het probleem ook niet, ze werkt nog op andere PC's met Windows XP, en in Ubuntu werkt ze ook nog.
Dus, ik vermoed dat het probleem bij Windows XP ligt.
Weet iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt
mvg
EZ
